lördag 28 november 2009

nollkoll;-)

De leker med våra liv!!!! Och vem bryr sig? Den som sig i leker ger får leken tåla, är min kommentar....

Och han är för sexig för MTV... Där som brudar springer runt och juckar itakt med musiken mer utan än med kläder.... Men det är tydligen OK, men en sexig karl som badar med en flicka... och har fantasier....Vad är det som är så farligt????...... Suck!

Ska vi verkligen ha en "vanlig"julgran???? Ja inte vet jag... Det jag tror mig veta är dock att det inte blir nån gran i tomtans hem iår.... Tror inte att tomtafamiljen kommer att vara hemma, så då känns det meningslöst att hugga ner en gran som ska tynan i sin ensamhet.....

En sanningsenlig författare.... Även här har jag nollkoll... Men va f... Man kan ju inte ha koll på allt....

Man kan skatta åt det mesta, men den här familjen i Strösund håller sig för skratt!

Vi är inne i den mörkaste årstiden och för oss i Östersund är det extra mörkt.....

Vaccin = leksak?!?!?!

Julgran... Djurgran.....

Fånge i sin egen kropp.....

Vinterstaden!?!?! Nä det är väl lite si och så med den saken... Men här går vi "int bet"! 

CP?!?

Dåtida konst/nutida konst?????

Det finns olika dieter.... Och den här kommer jag INTE att prova

Varg???? eller?????

Det var alltfrån NOLLKOLL för denna gång! 

Inga kommentarer: