söndag 7 augusti 2011

söndagskul

En man uppträdde på cirkus med en levande krokodil. Avslutningen av numret var en riktig rysare.
Mannen drog ner gylfen och tog fram sin stolthet och placerade den mitt i gapet på krokodilen. Så stängde han krokodilens käft och stod alldeles stilla, publiken var dödstyst.
Efter ungefär en minut tog han fram en liten gummiklubba, gav krokodilen ett kraftigt slag i skallen och då öppnade denne gapet. Mannen kunde dra ut sin stolthet igen, helt oskadad.
Publiken jublade och var lättad. Då säger mannen att han erbjuder 10.000 kr till den i publiken som vågar göra om samma sak.
Dödstyst i publiken, ingen vågar ställa upp.
Då räcker en blondin på första bänk upp handen.
- Jag kan prova, om du lovar att inte slå mig så hårt med den där klubban!

5 kommentarer:

MICKAN sa...

Godmorgon i stugan, hoppas söndagsmorgonen startar lugnt!

Hahaha...
Det svaret var riktigt bra.

Anonym sa...

Haha!

Roffe sa...

Godmorgon.Idag regna det i HJO.Igår kväll hadde vi underbar solig kväll.Nu får man mer gjort inomhus när det regna.än det är sol ute.Ha en skön söndag.kram

Yvonne :-) sa...

Tokfia!!! Ja ja blondiner är sig lika..Kram!

wiper sa...

Kul att du ville vara med i min gissningstävling. Jag har fått in ett rätt svar men jag har två priser så det går att fortsätta att gissa. I morgon bitti kommer en ny ledtråd.

Jag skall tipsa min man om boken.

Ha en fin dag
Mvh
Malin