torsdag 18 augusti 2011

Nu har jag bara ett bekymmer....

Men det kommer vi till senare.... Igår blev det ju biblioteket istället för gymmet. Så idag stod klockan på 0545, västan var ju packad sen igår och cykeln är alltid redo! +4, blå himmel och en tjock dimma över den lilla sjön, önskar att jag tagit en promenad med kameran istället för att cykla till gymmet. Benen var så sega att hade någon kommit och gått så hade den personen gått om mig utan att öka på stegen. Inte vart jag piggare av att komma till gymmet... Så efter 2 halvhjärtade varv runt cirkelträningen duschade jag och åkte för att jobba en halvtimma för tidigt.....
En tröst är ock att det gick lättare att cykla hem efter jobbet! När ångan ändå var upp så tog jag ett varv med snabeldraken och städade toa! Mat? Nä dit har jag inte nått än....
Men vad var det nu för problem jag hade? Jo.....
Hur ska jag få mina ynka sparade semesterdagar att räcka till att skörda alla dessa paprikor???

7 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Ja det var ett problem värt att klura på ;-)

Otaliga projekt sa...

Enade stå vi samman inför detta problem!

Yvonne :-) sa...

Jag såg inga paprikor!!! Du får väl vänta tills nästa år då är där nog några paprikor du kan skörda..Då ska du vara glad över att du har en riktig hantverkare .Kram!

ansepanse sa...

hahaha - jag till och med förstorade bilden för att se ALLA paprikorna
kramar

Iris Erlingsdottir sa...

å jisses......vilken skörd :)
Lycka till att få ihop dina dagar :)

Anonym sa...

Du får ta tjänstledigt eller leja för det.

diana sa...

Ojoj, det kan bli tufft ;)
Har ni såpass kallt redan? Härligt låter det för mig. Här öser det ner... i vanlig ordning... känns det som...