fredag 13 april 2012

Dagens klokord


6 kommentarer:

Aurora sa...

Mer myspys. Kram

Charly sa...

Urgulligt! Den lånar jag! Ska skicka över den till min man... men han har varit dutti på att kramas så jag får hoppas att han inte tar det fel ;)
Trevlig helg o var rädd om dej i dag, det är ändå fredagen den 13:e....
Kram

Veiken sa...

Oh, vilken söting och så kloka ord dessutom.
Svar: Jag har kollat på ditt hotell och det ligger i närheten av det hotell vi bodde på. Om jag inte tar fel är er metrostation Florenc. När du kommer upp ur tunnelbanan där. Gå till VÄNSTER ca 250 meter. Gå på den vänstra trottoaren tills ni kommer till Al Capone, den bästa restaurangen vi hittade. Den ligger nere i källaren. Hur mysigt som helst. Middag för två, en öl, ett glas vin och två Irish coffe. 120 svenska kronor per pers.
Gå dit och njut! Kram

Yvonne sa...

Vem har samlat så mycket grus i förrådet?? Då har du fått göra ett rejält arbete. Kram!

Skruttmärtha sa...

Aha det var till grannlandet du skulle ställa kosan.
Att sitta och måla fick tyst på oss flickor=tanter.
Kram och ha det bra

Ama de casa sa...

Kram tebax!
:-)