måndag 9 april 2012

Tänk vad man hinner om man lägger manken till...


Igår när jag kom hem och packat upp allt drog jag en repa med snabeldraken och golvmoppen och sen kavlade jag upp armarna och skurade toan.
Idag har jag  (vi)
  • skjutsat YS
  • Veckohandlat
  • påbörjat mastodont tvätten
  • deklarerat åt halva släkten
  • skrivit 2 protokoll från långfredagen (synd att skrivaren är död för annars hade jag kunnat posta som åxå) och uppdaterat medlemslistan.
Nu vet jag inte om jag vill nå mer..... Man ska ju orka jobba imåra åxå....

3 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Nu kan du med lov och rätta ta det lugnt resten av dagen!

Aurora sa...

För guds skull sätt dig ner och vila. Du kommer inte att orka i den takten. Kram

ansepanse sa...

nu tycker jag verkligen att du har gjort tillräckligt idag, ta nu och sätt dig i soffan med stickningen istället
kramar