onsdag 25 april 2012

Hade man sovit hade man varit pigg...

Chefen tyckte jag behövde gå en stresshanteringskurs.
OK... Får man gå något så är de ju bara att tacka ja.
Kursen började med att alla individuellt skulle svara på en enkät för att få fram en stressprofil.
Därefter var alla på ett individuellt samtal där enkäten diskuterades.
Jag var enligt den fruktansvärt stressad i så gott som alla situationer.
JAJA... måste ju ha svarat fel på en del frågor!!!
Igår rasade mitt USB-minne med all min planering och dokumentation,
jag fick ett föräldrasamtal som inte var jobbigt på något vis men som väckte tankar och funderingar, 
+ lite till...
Inatt har jag inte sovit många minuter och de minuter jag sovit har jag jobbat utav bara he...
Tårarna hänger och pulsen rusar...
Stressprofilen var nog alldeles rätt!
Jag väger på gränsen...
Så om ni inte ser mig på ett tag så sitter jag någonstans och andas.


5 kommentarer:

Kristina sa...

Vaknar den här onsdagen med åska...riktigt åskväder....Hoppas din dag blir bra:-) Kram

Aurora sa...

Ta vara på dig. Vi finns här. Kram

Mamma10 sa...

Men Tomtan.......Stackare....Skickar massor med Kramar till dig....du min fina Vän. ...... Kramar

Charly sa...

Uj det låter inte bra, känner den där känslan titt som tätt. Borde nog göra ett sånt test. För ett par år sen sa en kurator per telefon (hade inte ens sett mej) att jag stod parkerad vid den berömda väggen o att jag där o då skulle välja att ta ett steg fram eller två tillbaka.... Tog ett tillbaka men jobbar på det...
Ta ett djupt andetag min vän. Kramar LC

krakel sa...

Ja andas på och var rädd om dig, det finns bara en Tomta!