söndag 15 april 2012

Hemma igen...

 Efter en mycket intensiv helg.
 Älsklingen åkte hem från Nabolanne för att hämta mig och ÄS flickvän i fredags.
Sedan blev det tidig kväll för att kunna stiga upp tidigt!
De här är förövrigt utsikten från älsklingen trappa.
Alltså över Trondheimsfjorden.
 Där uppe är älsklingens vardagsboende.
Casa de Brundalen.
 Vad har vi då gjort i Trondheim???
De får jag berätta imåra för nu är det dags att nussa kudden!
Och de betyder att ni inte får nått besök av mig ikväll!!!
SUSS GOTT!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Bara vara i Nabolandet kan räcka gott det med.

Mamma10 sa...

Sov så gott Vännen =)

Skruttmärtha sa...

Hoppas John Blund kom till dej,för mej strunta han i totalt.
Fin utsikt.
Håll tummmen för mej ska till dietist idag.
Ha en bra dag

ansepanse sa...

vilka vyer :) vackert
kramar

Ellis sa...

Hej!
Tjusig utsikt han har från sitt vardagsboende! =)
Hoppas du får en fin måndag!
Kram Elenor

Eva sa...

Han har ju fin utsikt"gubben den"
Ja det finns får på gården o Holger ville inte hans mamma veta av,så han frilansar som hund....heheheh!

Ama de casa sa...

Seså - nu måste du ha sovit klart, kom igen, berätta!
:-)

Ingrid sa...

Trondheim är en fin stad. Även vägen dit härifrån stan.
Härligt att du fick lite miljombyte och umgås med flocken din.

Brunakullan sa...

Det är fint i Trondheim. På nedersta bilden ser jag Nidarosdomen. Glömmer aldrig när jag syrran mamma moster och en kusin var i Trondheim för över 30 år sedan och vi snurrade runt, runt på gatorna för att se kyrkan :D

Brunakullan sa...

Det är fint i Trondheim. Tror visst jag ser Nidarosdomen på nederta bilden.