onsdag 5 oktober 2011

Är fortfarande....

upprörd och arg sen i helgen... Kan inte förstå hur en del människor måste gå bakom ryggen och sticka med vassaste dolken. Jag vet att jag borde släppa allt och gå vidare och konstatera att de finns olika kreatur i vår herres hage.... Men så ringer människan igår!!!! HEJ!!!! Och då tog allt fart igen!!!!! Är det OK att vilja sparka av nån smalbenen?


Men nu är det mittiveckan och jag har drömt att jag har drömt.... Har just ätit frukost och magen skriker efter mat.... Är det för att jag ska på viktutmaningen ikväll?!?!?! Har just skrivit ut veckans gitarrläxa till kollegorna, har förberett en liten musikvante och bestämt mig för att ta bussen idag!

HA en bra onsdag!

14 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Du får ha en skön onsdag du med.kram

Stattinskan sa...

Folk som står i "bakhåll" är energitjuvar som man ska göra sig av med :-/
Svar: Haha - jag trodde att det var JAG som hade kommenterat tokigt hos dig så någon ursäkt för att JAG är trögtänkt behövs då rakt inte. Förstår vad du menar efter dagens inlägg. Det tar lite tid ibland innan femöringen trillar ner hos mig ;-D

Aurora sa...

smalbenen är kanske lite ömtåliga. Ta arslet direkt. Kram

krakel sa...

Måste verkligen varit en hemsk upplevelse du varit med om. Men din julkrubba blir ju jättefin!!!

Anonym sa...

Låter som det skulle behövas en rejäl spark där!

Iris Erlingsdottir sa...

Tids nog... :) Det var det enda vettiga tröst ju kunde bjuda på!!
Ha en bra onsdag du med Tomtan :)
Kram

Mamma10 sa...

Ha en bra Onsdager du med =)

Ellis sa...

Det är nog helt okej att vilja, sen vad man gör är en annan sak! =)
Finns dagar då jag önskade att jag hade en boxboll! =)
Hoppas du har en bra dag!
Kram Elenor

Brunakullan sa...

Tänk att det finns vissa människor som är hopplösa. Den personen verkar inte vara värd att slösa sin energi på. Men om du är det minsta lika mig så är det SKITSVÅRT att låta bli att tänka på det.
Lycka till på viktminskningen idag! Många kramar

Anonym sa...

Det är helt OK att VILJA sparka av smalbenen på någon, så länge man inte gör det :) Kram

strömmas sida sa...

Hoppas du har skor med spetsig tå :-).

Skruttmärtha sa...

Det är ju inte det lättaste och släppa allt. Hemska människa som har mage att ringa oxå.
Var vågen snäll mot dej och visa minus?
Ha en bra dag.
Kram från Gun-Britt

Anonym sa...

Man undrar lite hur folk tänker och om det tänker.

ansepanse sa...

det är helt okey att sparka runt lite och smalbenen, där gör det ont
kramar