lördag 1 oktober 2011

Förbannad....

 Igår kväll och natt var vi på 50-årskalas.
 Eftersom det var mot Åre hållet så pratade vi om att gå på Åre höstmarknad idag...
 Men saker hände som man (jag) inte kan rå över och det blev hemresa istället....
Höll tummarna för att jag skulle sitta här idag i ett skitväder som matchar mitt humör.
 Men de sket sig.... åxå.... 
Solen skiner från en blå himmel!!!!
De är varmt och skönt!!!!
Men inte går jag på Åre Höstmarknad...
Nähä då!!!! Jag har handlat mat och fixat lite här hemma...
 Suttit på loftet och försökt lätta på trycket med ljudbok och stickning....
 Men jag tror jag bara blir argare och argare...
 Förhoppningsvis så ger det sig till imåra!
 Men det kommer att dröja väldigt läääääänge innan jag går på nått kalas igen.....
Har startat sticka.org mysteriesockstickning trots att jag har tusen projekt på G just nu....

8 kommentarer:

Mamma10 sa...

Tråkigt när det blir så där !! Men hoppas du haft en skön Lördag ändå....och njutit av den klarblå himlen !!!! Här har den varit blå hela dagen också !!!

Iris Erlingsdottir sa...

Å kära nån...så det kan bli på kalas...hmmm.
Näväl, klockan är NU ;)
å bra tänkt med ny stick-sida :)))
Kram

å ps: älskar bilderna <3

ansepanse sa...

vad var det som hände?? ledsamt om allt går snett och ingenting blir som man tänkt i förväg
kramar

Paradiset Kaos sa...

Usch, vad tråkigt!
Tyvärr finns det gånger som det inte blir som man tänkt sig och vad man blir besviken då. Har hänt mig några gånger.
Hoppas du får en skön lördagkväll nu.
Tröstekramar från mig!

Brunakullan sa...

Fy vad tråkigt=(. Man går ju på kalas för att ha roligt. Men tyvärr så finns det allatid personer som vill förstöra för andra.

Jag har tagit ledigt den 1-5 december. Så nu hoppas jag att jag kommer upp på Jamtlis julmarknad =). Det ser jag fram emot.

Ellis sa...

Tråkigt att det inte blev någon marknad, hoppas du har fått njuta av det fina vädret, snygga foton i alla fall!
Kram Elenor

Anonym sa...

Men vad trist... Vad hände?

Underbara bilder är det i alla fall mitt bland all den där ilskan.

MICKAN sa...

Tråkigt när man inte får roas på kalas. Vad var det som hände då?