söndag 2 oktober 2011

De finns inge ont som inte har nått gott med sig

Ilskan håller på att lägga sig men jag spelar storsur med en sån övertygelse att jag kommer att få nästa Oskar!!!
Men det finns inge ont som inte har nått gott med sig! Så idag, efter att ha sovit på soffan, tog jag tag i snabeldraken och golvmoppen. Jag tom moppade trallen på loftet! Sedan tog jag fram trasor och hink och tog mig an fönstren! Nu har jag och YS satt i gång en mastodonttvätt och jag sitter här och väntar på att Toan ska bli ledig så att jag kan knäskura den med tandborste (nä nu överdrev jag lite) (men bara lite). Sen blir det nog loftet och stickning eller virkning och ljudbok, prata tänker jag inte göra! Måste ju leva upp till min Oskar!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det håller på att lugna ner sig, humöret. Och tur att du hann dra nytta av ilskan innan den försvann ;-)
Kram!

Skruttmärtha sa...

Har skrivit och frågat varför det strular när det ska lämnas kommentarer. Få se när dom behagar svara.
Trist att det inte blev någon marknad.
Ha en bra dag.
Kramar från Gun-Britt

Otaliga projekt sa...

Åh, det är nästan så att man kan känna isvindarna som drar fram....

strömmas sida sa...

Inget ont som inte har nåt gott med sig som du säger och rent och fint har du nu. Men roligare att det blir som man tänkt och få vara glad.

Brunakullan sa...

Du är värd ljudboken och stickningen efter din storstädning.

ansepanse sa...

nej, fortsätt att tig så får du säkert din Oskar
kramar

Eva S sa...

Om det funnits en gilla knapp hade jag klickat minst 3 ggr.

Iris Erlingsdottir sa...

...å så har du fått vila idag :) på vilodagen :) det är ju strålande Tomtan :)
Ha en go´kväll