tisdag 11 oktober 2011

Har varit mer OFF än vanligt!!!!

När det är som vanligt så är det ju såhär; kokar ägg i 25 min = litevälhårdkokta.... Tappar bort nycklar, almanackor, mig själv och alla extra kläder man behöver från och med nu....
Men nu har jag dessutom varit OFFnätet.... Sen i söndags!!!!!
(Visst är det skönt att skylla på nätet och inte på att jag jobbade till halv nio i går kväll, och inte kom hem från nån gång...) (Vi hade arbetskväll, KickOff (ännumera OFF) för bildprojektet.) (Jag tog bilder, men de kan ni inte få se för de är i mobilen och mobilen är påväg till Norge.)
Har hälsat på er alla och försökt läsa ikapp (försökt kommentera). Nu ska jag bara ramla ner i soffan och göra Ingeting (för de är jag riktigt bra på!)

8 kommentarer:

Brunakullan sa...

Här är en till som är lite Off. Har ingen ork. Jobbar men är helst slut för minsta lilla.

Ellis sa...

Ha så skönt när du gör ingenting, ska göra detsamma när jag hämtat upp sista tvätten! =)
Kram Elenor

Aurora sa...

Det går ivågor. Men justnu har jag mkt omkring mig. Kram

Iris Erlingsdottir sa...

ja den där off-knappen verkar alldeles för lättryckt !!! jag hittade dock ON knappen och det gör ju du också såklart...när du gjort klart det du är riktigt bra på ;)

(lät det där som nånslags dikt eller;))

Kram Tomtan

Yvonne ♥ sa...

Jag får hoppas att både du och jag är piggare imåra. Nattikram!

Skruttmärtha sa...

Söt bild
Idag ska jag ha en dag att ta det lugnt.
Var rädd om dej.
Kram

strömmas sida sa...

Vi får skylla på hösten att vi är lite off. Det är en konst att inte göra någonting..att unna sig det.

kram

Anonym sa...

Ibland blir det lite mycket... Hoppas du har kommit ifatt dig själv åtminstone!
Kram