lördag 15 oktober 2011

Noll koll


Men  NU var det länge sen..... De är inte för att de inte hänt saker tillräckligt viktiga att rapportera om utan ENBART att jag inte haft ork...... Men man är ju inte sämre än man kan ändra sig....

Jag är ju uppvuxen i Ramundberget! Minst största sorg (som jag minns) var när jag hade körtelfeber och hamnade på Infektion på Östersund Lasarett....  Isoleringscell var väl OK MEN inte dubbelhelgen när slalombacken hemma öppnade!!!!!!! Detta är ett trauma som sitter hårt i den Tomtska själen!!!!! I Ramundberget kör man med Natursnö..... Men jag gläds iaf!

Har inga minnen av detta... Jag var i länet då och väntade mitt första barn, så jag har inget att skylla på. I det här fallet verkar det har gått bra. Jag menar; i detta fallet verkade någon göra nått!


Plötsligt händer det!!!!!! Ni som inte orkar klicka på länken får skylla er själva!


När hösten kommer så blir det mörkare. De vet alla..... Men i vissa fall blir det mörkare...... SUCK!!!!

Vid vissa tillfällen får jag tillbaka tron på "makten"... De är inte ofta.... Men "plötsligt händer det!"

WOOOUOUOUO!!! (Eller hur stavas glada utrop?!?!??!) Bara kolla! Och då är jag tillbaka i barndomen .... Cirkeln är sluten!

Inga kommentarer: