lördag 8 oktober 2011

Lördag

+4, sol och höstvindar. Egentligen skulle jag ha följt med en jobbarkompis till Storhallen för att plocka trattkantareller. Där skulle vi få guidning av ett "proffs". Men eftersom jag inte sovit ordentligt på hela veckan och känner mig jätte stressad så stannar jag hemma. Idag ska jag inte göra nånting!!! Kanske ev lyssna på ljudbok... Och bara vetskapen om att det kommer en "göraingetingdag" så har jag sovit som en stock hela natten!!! Och jag tror att jag ska ramla ner i soffan nu och taktikvila lite (måste ju orka med att göra ingenting resten av dagen åxå).

Ha en trevlig lördag!

6 kommentarer:

Yvonne ♥ sa...

Här har det varit full rulle! har tvättat alla golven Gjort rent bakom spisen.Lagt rent till hundarna .Nu ska jag ut och handla.Så ta det lungt du jag håller ställningarna! . Kram!

Anonym sa...

Låter verkligen som utmärkta planer för dagen!
:-)

Mamma10 sa...

Här är det också en relativt lugn dag idag......sitter och syr ihop lite färdigstickat......Ha en bra Lördager =)

Anonym sa...

Göra ingenting kräver lite tid för att hinna bli klart.

Skruttmärtha sa...

Burr vad kallt hos er. Vi har +8.
Blir en lugn dag för mej är så trötter värken höll mej vaken inatt.
Jupp dina kommentarer kom in iallafullafall tre stycken efter varandra.
Ha en bra dag och glöm inte bort att du ska komma ihåg att ta det lugnt.
Kramar från Gun-Britt

ansepanse sa...

det är gott att göra ingenting också
det behöver du också
kramar