onsdag 19 oktober 2011

Fick böta..... =(

Men först hade jag (troligtvis) sista gitarrkurskvällen.
 Egentligen har det varit jättekul....
Men min vana trogen har jag tagit på mig mer än vad jag kan ro iland...
En sjuka som jag tydligen aldrig kommer att tillfriskna ifrån...
Men jag fick finaste presenten!!!!
Så jag har kanske skött mig fast jag själv är mycket missnöjd med min insats.
Väl på viktutmaningen var det bara att lätta på plånboken...
Både kg och fett% var på +
Men eftersom jag är så duktig på hur man ska gå ner i vikt (fast jag aldrig lyckas) vann jag frågetävlingen.
Ett mellis, en lunch och en piggdrink.
Så det är väl bara att bryta ihop och komma igen!
Gott natt!
Ikväll kommer det inge besök från mig!

6 kommentarer:

Bara Jag sa...

Om du någon gång finner en kur mot sjukan du beskriver kan du väl höra av dig?? :-)

Skruttmärtha sa...

Grattis kul att du vann frågetävlingen.
Upp med hakan tjejen nästa gång är allt på -.
Kram från Gun-Britt

Anonym sa...

Då gäller det ju bara att ta vara på all den kunskap du besitter ;-)

Det blir säkert bättre nästa gång!
Kram

Iris Erlingsdottir sa...

jamen - uppskattningar - kan ju göra susen ;) Funkar på mig i varje fall :) Styrkan kommer du hitta där nånstans i höstacken tids nog ;) KRAM

Mamma10 sa...

Nästa gång är kg & fett på - !! Ha en bra dag /Bettan

Brunakullan sa...

Vi har ett gemensamt problem. Jag vet också hur mans ska gå ner men har väldigt svårt att lyckas i det långa loppet =)

Härligt med uppskattning från "eleverna".