En Tomtas tankar och funderingar
Visar inlägg med etikett
älgentrecote
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
älgentrecote
.
Visa alla inlägg
lördag 30 april 2011
Valborg!!!!
Meny;
Räkcocktail
Älgentrecote, Beanaisesås, klyftpotatis, aromsmör
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)