Visar inlägg med etikett Hjärtekatten. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Hjärtekatten. Visa alla inlägg

lördag 21 maj 2011

Hej!

Jag heter Kissie!
Jag ska åka till de andra Hjärtekattorna så fort de har vaknat här i huset...

 Man får väl roa sig själv så länge....
 OH! Kolla en kompis!!!!
Hörre du Tomtan!
Jag tycker att du ska virka kaniner till dina elever!
Men VAKNA då!!!!!
SUCK.....

söndag 15 maj 2011

Hej!

Jag heter IZZE och är en hjärtekatt och jag tar en tur till Göteborg imåra.


Kände att jag var tvungen att ta tag i Tomtans pluggeri innan jag åker!

måndag 2 maj 2011

söndag 1 maj 2011

Oj vad jag pluggar......

eller var det kanske så att jag hamnade i soffan och virkade på en hjärtekatt?????
Det är tur att man är diciplinerad!!!!!

  

Hjärtekatten....

Kom en liten bit på väg igår...
Klicka på biilden för att komma till bloggen!