Visar inlägg med etikett gjutjärnsgryta. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett gjutjärnsgryta. Visa alla inlägg

tisdag 5 april 2011

Jamenidagså....

JA idag har jag röjt i klassrummet. Sorterat papper och kastat ännu mera papper och vårpyntat Musikvanten. Sen blev det en tur runt staden för att hitta en ny gryta (ska försöka få tag på ett  nytt lock till min gamla men det kan ju ta tid...). En ny gryta blev det (på sista stället) och imåra ska jag bli bjuden på Fläskotletter.... Och jag kommer inte att vara hemma när kotletterna tillagas, så jag kan inte tappa nått glaslock ner i maten!!!!! Sen har det inte blivit nått vettigt gjort (dvs när det gäler pluggandet) utan nu blir det soffan och stickningen resten av dagen....