Visar inlägg med etikett måndagmorgon. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett måndagmorgon. Visa alla inlägg
måndag 11 april 2011
måndag 28 mars 2011
Å de va måndaaaamorgon.....
Nog var den här natten en timme för kort alltid....
Stängde av klockan och somnade om... Studsade ur sängen och in i duscen..... = näsblod! Så nu sitter jag här istället för att äta frukost, ska försöka få i mig en kopp kaffe under bomullstussen innan jag flyger iväg till gulsbussen....
Oj..... ett rim.....
Ha en bra måndag, jag tillåter mig tvivla på min..... (klicka gärna på bilden)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

