Visar inlägg med etikett måndagmorgon. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett måndagmorgon. Visa alla inlägg

måndag 11 april 2011

Ännu en måndag!!!!

att lägga till handlingarna!!!! Och bara 5 arbetsdagar kvar till semestern!!!!!! Gissa om jag kommer att tjata om de!



HA en bra måndag!

måndag 28 mars 2011

Å de va måndaaaamorgon.....



Nog var den här natten en timme för kort alltid....
Stängde av klockan och somnade om... Studsade ur sängen och in i duscen..... = näsblod! Så nu sitter jag här istället för att äta frukost, ska försöka få i mig en kopp kaffe under bomullstussen innan jag flyger iväg till gulsbussen....
Oj..... ett rim.....

Ha en bra måndag, jag tillåter mig tvivla på min..... (klicka gärna på bilden)