tisdag 13 december 2011

13:dec Lucia.... Nähä =)

Här kommer fortsättningen!!!!!

7 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Idag kommer min brors dotter gå lucia på sitt dagis,fick en bild av dom igår.Vill sätta på bloggen men jag får inte det.Bara lyda.Ha en fin lucia dag.kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Man ska inte tjuvlyssna! Morgonkram!

Mamma10 sa...

Godmorgon! !! Sänder en Luciakram från ett tråk grått Uppsala =)))))

Skruttmärtha sa...

Det var ju nostalgi att se detta.
Jag gick ronden med dammsugaren igår.
Och så blev det nästan en raggsocka igår kväll
Ha en bra dag
Kram

Äppelblom sa...

Kul med lite Pippi, så här på morgonkvisten. Påminner om barnen när de var små och bodde hemma.
Ha en fin luciamorgon!

Anonym sa...

Tro om söte maken fixar hem några lussekatter ens åt mig. Inte sjöng vare sig han eller hunden i morse, så långt vet jag.

krakel sa...

Jo där har jag varit några gånger. Jag är lite avundssjuk på snön ni har hos er.