fredag 23 december 2011

Noll koll juluplagan....

Efter att jag gjort mitt inlägg i morse kollade jag in lite bloggar och FB. Läser ett inlägg; "De är kaos utanför mig på E45. Stanna hemma!" Hoppsan... Kollar in de lokala bladen och får veta att så gott som ALLA bussar står i länet... OK! Gilla läget... Nu är ordningen lite återställd Då återstår frågan; ska vi ge oss ut??? Nä varför ska vi ut och slåss med alla jultrafikanter när vi kan avvakta till morrondagen! Så vi blir hemma tills juldagsmorgonen glimmar...
I Sveg har man roligt tom på kommunalhuset...
De går utför för Jamtland!!!! Thomé kan jag mista, Sommarhagen är de lika med. Lövsta badet har jag aldrig besökt... Men Jamtli!!!!! Känns verkligen som en katastrof!
Intresseklubben antecknar.....

Och som avslutning kommer årets kattplåga;
Och som avslutning kommer årets kattplåga;

5 kommentarer:

Veiken sa...

Här är inga problem....vi har sju plusgrader. Det är baske mig inte klokt, men skönt för bilismen. GOD JUL! Julkramar

Yvonne :-) sa...

Jag har många bra ställen frågan är bara var?????? Ha en bra helg! Kram!

Ama de casa sa...

Helt rätt att stanna inne - var rädd om dig!

God Jul :-)

Mamma10 sa...

GOD JUL VÄNNEN MIN!! kör försiktigt imorrn! !

Brunakullan sa...

Lägga ner Jamtli - nån måtta får det vara!!!!

Kör förstiktigt i morgon, man vet aldrig vilka andra som är ute i trafiken.

GOD JUL!!!