söndag 4 december 2011

Slut.........

Både på mig och Jamtli helgen...
Nu är jag nöjd och nu är det bestämt att detta var sista gången.
De är jättekul att vara på Jamtli, men det är en jobbig helg.
 Lilla holken på lördagen.
 Tvåändstickan och Urmodern i spänd förväntan.
 Klockan är 1100 och grindarna har öppnats.
 En levande bod....
 Nu börjar det hända saker....
Mörkret har lagt sig och det är bara några skälvande minuter innan man får åka hem 
och ta en whiskey och lite Highlandcattle-korv.... 
Julklappsproblem???
Det kommer  
STORREA
på 
börjar tisdag!

9 kommentarer:

Mallan sa...

Kan tänka mig at det är jobbigt, men samtidigt roligt :-)

Aurora sa...

Var sak har sin tid. Dags att se framåt. Kram

Yvonne :-) sa...

Jag har haft en bra helg.Kram!

Skruttmärtha sa...

Men då vet inte om det blev någon kommentar när jag skicka iväg.
Testar igen.
Sv. Är du redan här. Glöm inte att ta med Tomten oxå för jag vill ha många julklappar. "ler"
Kram

ansepanse sa...

mm, sådant där kan vara jobbigt men samtidigt roligt, eller hur
kramar

emma-isabella sa...

Vd kul.. åh så mysigt det serut.
kram

veiken sa...

Oj, så mycket folk. Jag förstår att det satt fint med en whisky efteråt :) Kram

Ama de casa sa...

Det ser himla mysigt ut - men jag förstår att det är jobbigt att stå där. Enklare att bara gå på besök :-)

Ellis sa...

Hej!
Mycket med marknader, ni såg ut att ha bättre väder än helgens julmarknad här då det regnade!
Lycka till med rean!
Kram Elenor