lördag 31 december 2011

2011 en liten summering.....

Januari;
Började plugga, 15 hp specialpedagogik för förskola och skola. Riktigt roligt!
 De vart mycket Vita rummet och mycket snoezelen under hela våren....
Februari;
85 dagar senare gick det att dricka vattnet.......
Mars;
Fortsatt pluggande och jobbande och vita rummandet.....
April;
Våren kom med den efterlängtade påsken. Äntligen lite semester..... Och förkyld blev jag!!! Så Uggen - skoterföre + feber = hemfärd.....
Maj;
Upploppet på pluggandet och den lilla uppsatsen kom iväg.... Nä nu ljuger jag... Den var klar och skulle lämnas in när jag plötsligt kom på hur jag egentligen skulle skriva....
Ställde mig på vågen hos G för första gången..... Nu jä.....
Juni;
Semester tider..... En vecka i Grundsjön med mamma och sen Uggen med älsklingen..... Och ingen snö på Midsommaraftonen! Fick ett B på uppsatsen!
Juli;
Baggar med 4 horn, stickning, timring, regn och regn och regn.... Och sist med inte minst; Mördarfåren!!!
Agusti;
Börjar jobba igen och det är ett år till nästa sommar.... Panelen kommer in i lillstugan och blir målad, dörr och fönster på plats.
September;
Vi gör klart för en tidig vinter..... Första snö kom ju den 25 sep 2010.... Men inte i år...... SUCK!
Den 21 står jag på vågen på viktutmaningen 103,5 kg tung....
Oktober;
Fortfarande ingen snö!!!!! Teaterresa med mamma till kungliga huvudstaden.
November;
JA vad hände i november??? De kom lite snö..... och sen var de väl bara vanlig vardag....
December;
Avslutar viktutmaningen den 14 på 97,4 kg. Vinner! Avslutar året med en kanonförkylning och semester hos mamma i Hede.


8 kommentarer:

Stattinskan sa...

Men nog finns det väl trevligare typer att fira nyår med? Ja, nu menade jag inte din mamma utan han den där efterhängsna Herr Förkylning.
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig och familjen! Kram

Mamma10 sa...

Välfyllt år! !!! Blir lika välfyllt nästa år? ??? Ett Gott Nytt År önskar jag dig vännen! !

Anonym sa...

Hoppas det nya året kommer att bli bra för dig och att jag får fortsätta att hänga här på bloggen!

Anna-Karin sa...

Gott nytt år :-)

Mallan sa...

Låter som ett mysigt år och det ska bli kul att följa ditt nya :-) Gott nytt år! Kram

Tackan sa...

Gott nytt år. Och tack, gillar dina med, härligt md snö!

Tackan sa...

Gott nytt år, jag har svårt att kommentera din blogg! Skumt , men läser :-)

Ama de casa sa...

Duktigt av dig att behålla vikten så här över helgerna - grattis!
:-)