fredag 30 december 2011

Hemma igen...

Och på nått sätt så känns det skönt...
Vardagen kommer så fort så det är skönt att få landa,
titta över matdosförrådet och tvätta undan,
innan älsklingen åker på söndagskväll.
Kommer att titta runt hos er men inte just nu
för soffan kallar och tvätten är klar och....
Jag har tagit lite kort, med betoning på lite.
Förlåt.... 
Men jag har mest tagit det lugnt och då hittade jag inte 
(inte ens jag) 
något att fota.
Men en liten nattvy över Hede kan jag bjuda på såhär på en gång.
OBS de långa ljusa sträcket i mitten av bilden,
det är Härjedalens högsta byggnad.
Vilken????
Var med om årets första tävling!
Vinsten blir en omnämning!

14 kommentarer:

Mamma10 sa...

Åhhh va skönt att du är tillbaka! ! Kram

Yvonne :-) sa...

Vet ej byggnaden.OK ! Du har egen hosta. Jaha då behåller jag min då! Ha det så bra Krya på dej!Ha en bra helg! Kram!

krakel sa...

Ingen aning vad det är för byggnad. Ha ett bra nyår!

Anonym sa...

Jaa du Hedes högsta byggnad ... och det känns som fusk att googla.

Aurora sa...

Höga byggnader brukar vara kyrkan eller ngn skorsten. Så jag gissarpå Kyrkan. Kram

ansepanse sa...

har inte en susning :) men gott att ha dig tillbaka igen
kramar

veiken sa...

Jag har varit fuskig, men hittar ändå inte högsta byggnaden i Härjedalen....
Jag vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kramar

Sladdertackan sa...

GOTT NYTT ÅR!

margareta wårenius sa...

Hedes största byggnad är kyrkan

Anonym sa...

kan var Sätila-hus

Mallan sa...

Välkommen hem! :-)

Brunakullan sa...

Det är skönt med helger, men samtidigt är det skönt med vardag och vanliga rutiner....
Härjedalens högsta byggnad?? Vet inte men jag gissar på slalombacken ;)

Ellis sa...

Gott Nytt År, hoppas du får en skön helg! Kanske är klockstapeln som lyser?
Kram Elenor

strömmas sida sa...

Härligt att du haft en bra jul.
Nu går jag helt bet. Har letat och letat på nätet, men hittar inte nån högsta byggnad. Det ser nästan ut som ljusen i skidbacke.

Gott Nytt År

strömma