söndag 11 december 2011

Helgen som gått...

 Skulle ut på en snöpromenad under lördagen...
 Men jag gick omkull redan nedanför trappen så de fick bli bilen....
 Sen tittade jag på snön inifrån,
De blev lite virkat och mys i ljusens sken.
 En liten tur ner på stan avslutade dagen.
Ljusutsmyckning i kyrkparken.
 Rådhuset.
 
 Kyrkparken (jag får inte lägga in korten i den ordning jag vill...)
 Söndagen börjades med en promenad.
 Och ni undrar säkert vart vägen bär???
 Jo hit för ett pass Aqva power.
Som en nöjd badflicka (mycket varmare än denna)
tog jag mig an veckohandlingen och
NÄNÄ, lång näsa på er, 
ingen tvättstuga!
Jag busade till det och tvättade inne istället!!!

8 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Oj vad snö du har!Ja allt eller inget.Jag hade tur att avloppsakuten kunde komma fast det var lördag! Kram!

Anonym sa...

Så vacker den är den där staden. Usch så avis jag är på snön.

Anonym sa...

Fina bilder! :-)

Jag hoppas du inte slog dig där i trappen!

ansepanse sa...

vad mycket snö ni har, här finns det inte en gnutta, vackra bilder
kramar

Brunakullan sa...

Hoppas du inte gjorde illa dig näg du ramlade.
Sonen är bättre i nacken.
Såg förresten att jag hade skrivit samma rubrik som idag idag =).

Eva S sa...

Har ni snö?

Roffe sa...

Ni fått mycke snö.den snön som vi fick förra veckan har regnat bort så nu har vi grön matta.kram

Mamma10 sa...

Härliga bilder som alltid =))