fredag 9 december 2011

9:onde dec


5 kommentarer:

Skruttmärtha sa...

9:e redan julen närmar sig.
Tack. Han är duktig Stevie.
Ha en bra dag.
Kram

Anonym sa...

Han har en rysligt bra stämma den karlen.

Ama de casa sa...

Åh! Detta är min favvojulsång. Och med Tommys vackra röst blir den ju ännu bättre :-)

Kristina sa...

Kikar in och önskar trevlig helg...här ska vi hålla hårt i hatten,stoppa järnskrot i fickorna så vi inte blåser bort!!! Känns tryggt att vi bor i ett tegelhus! Läste lucia kröningen är uppskjuten pga det dåliga vädret...hmm jag är ledig till sön.em så jag lägger upp maskor till en ny mössa från senaste knitty! Kika-den är snygg tycker jag :-) http://www.knitty.com/ISSUEwbis11/PATTescargot.php?printOption=printImages

strömmas sida sa...

Han Körberg är så himla bra.

Nu känns det som jag behöver extra välsignelse innan jag kvistar ner och sopar fram översnöade bilen :-).

Önskar dig en finfin helg
kram
strömma