torsdag 22 december 2011

Dagens utsikt

 Solen har tittat fram...
 Men de var igen lång stund.
 HAr tom stoppat ut näsan utanför dörren idag,
iaf så länga som de tar att ta två kort...
 Var tvungen att dokumentera nya Autobanh....
De går i 130 + moms för ekorren när han kommer förbi.
Mina kameror är inte av den kalibern så vi får nöja oss med spåren...
Första delen av 4 är klar på mysteriestickningen.
Del 2 kommer den 27 och då är jag nog inte hemma,
så jag får tåla mig till nyår.
Är så fundersam....
Ska man åka ner till Hede och smitta alla,
eller räcker det att barn och älskling åker dit för att alla ska bli förkylda???
Eller ska man bara låtsas som de snöar och bara åka???
Svåra frågor som ska funderas på över en glögg.
Som jag inhandlade på ICA och fick visa leg!!!!
Den ni!!!

9 kommentarer:

ansepanse sa...

:) där ser du :) du är tonåring helt enkelt :)
smitta du alla, det gör ingenting
kramar

Mamma10 sa...

Såå himla fina bilder! !! Åhh grattis till legg visning....ha det gott =))

Ellis sa...

Hej!
Så du får visa leg, har inte hänt mig på ett tag nu! =)
Vi har också ett solen idag, tog kort från jobbfönstret som jag tänkte lägga in senare. Dock mindre snö än ni!
Synd att du missade avslutningen, hoppas du blir frisk snart!
Kram Elenor

Bara Jag sa...

Låter som att du drabbats av en rätt enveten förkylning - stackare. Men flitig är du och böcker läser du, nästan så att jag borde beställa ett par sockar av dig! Själv kan jag ju inte sticka...

Krya på dig!!

syren sa...

Vilka underbara bilder! Förkyld här med. Krya på dig!kram

Mallan sa...

Underbara snöbilder! Åk du dit - det är ju bara en förkylning. Kram

Ama de casa sa...

Vilka fina vinterbilder!
:-)

strömmas sida sa...

Nu är det fint ute och det räcker med snö också.
Hoppas du kommer dig iväg på julfirande.
Häftigt att få visa leg :-).

kram
strömma

Ulla sa...

sjalen ser ut att bli fin.
God jul och tack för titten.