fredag 16 december 2011

Onsdag till fredag

 Onsdagskvällen bestod av en promenad som avslutades vid granen.
Babsans gran...
 Hade 2 timmar att slå ihjäl innan viktutmaningsavslutningen.
Dom tillbringade jag på Länsbiblioteket läsandes sticktidningar...
Hittade lite roliga saker, bland annat stickade små tomtetjejjer och killar....
Kanske testar i helgen...
Sedan bar det av på viktutmaningen...
-0,5 cm!!!! VA!!!! På 5 veckor!!!!! OTROLIGT!!!
Vågen däremot visade på 97,8!
= 3,7 kg under viktutmaningen.
JAG VANN 1:A PRISET!!!!
Sedan blev det torsdag och arbetskväll.... och rakt i säng...
Fredagen tillbringades på badet (som vanligt) och sedan i olika möten.
NU ÄR DET HELG!!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan igen ;) vet du,, jag funderar på om jag skulle prova att blogga här...vad tror du är det bra här?
//smilecara

Ellis sa...

Härligt att det gick bra med viktutmaningen! =)
Jag fick antibiotika hos läkaren så hoppas det hjälper nu!
Ha en fin helg!
Kram Elenor

Mamma10 sa...

GRATTIS TOMTAN! !!!!
Men jag har inte sett till överflödet som du lovade att skicka...hi hi.......Ha en bra kväller vännen =))

Yvonne :-) sa...

Grattis!till viktminskningen! Ja det var bra att försäkringen tog skadan.Ja annars hade det blivet ett mycket stort hål i plånboken.. Kram!

strömmas sida sa...

Stort Grattis till 1:a priset.
Bra kämpat :-).

Babsans gran har jag inte sett på nära håll. Bara kört förbi där och man kan ju inte undvika se den heller, med allt rosa *ler*.

kram

ansepanse sa...

GRATTIS till första priset, vad duktig du är
vilken fin gran på den översta bilden
kramar

Mallan sa...

Helt ljuvlig gran ju!

Anna-Karin sa...

jaa visst är det så att garnet aldrig passar till det man vill, hihi, men mycke fint garn i skåp är inte heller helt fel hihi

Brunakullan sa...

Alltid bra att läsa sticktidningar så man får lite nya idéer =).

Stort Grattis till viktminskningen OCH vinsten =).

Trevlig Helg!

Anonym sa...

Granen har jag sett live, den var fin. Du har lyckats med att ge en pepparkakshuskänsla av rådhuset.

Ama de casa sa...

Vad duktigt av dig - GRATTIS!
:-)