fredag 9 december 2011

HELG!!!!

Idag har jag haft nedräkning!!!!
Erkänner det!
Efter badet har jag bara tittat på klockan och väntat på att den ska bli 1400...
Sen blev det helg!!!!
Här kommer lite snöbilder från veckan som gått!



 Mjau Mjau, sa katten. Tycker inte om vatten.
Men snö....

 "Vad vill du göra?" frågade jag en elev på rasten.
"Änglar!"


 På väg till bästa GB med lite stickat.
Sen har här försökts inhandlats julklappar till de allra yngsta...
Har lite att ta igen... 
Ligger efter med födelsedagspresenter åxå....
FEL!!! ( Pekfingret, uppåtriktat och vänstervänt, slås åt vänster med medial kontakt med näsan)
Så de blir en tur imåra till Barnens Hus och Lekplaneten.
I senaste Förskolan fanns ett speltest som ska undersökas.
Ha en trevlig kväll!
(Köp inte en julöl från Tyskland som är inlindad i grönt papper och tro det är öl.... 
För den ska värmas till +70* och drickas som glögg!)

9 kommentarer:

Veiken sa...

jaha, ni har fått snö som ligger. Här blåser allt löst bort och det regnar som attan... Ha det gott och njut av helgen.. Kram

Mamma10 sa...

Tack Goa du,blev så HIMLA glad,lättade verkligen upp här när jag mådde som sämst!!!!! Kramar i stora lass! !

Karpstryparn sa...

Mysiga bilder. Där jag bor har det snöat hela natten, men idag har det regnat och töat bort.

Yvonne :-) sa...

Jag kan förstå att det kan behövas i medicinskt syfte men för att räta ut rynkor tycker jag är dumt.Kram!

strömmas sida sa...

Fina bilder från vår fina vinterstad. Än är den ju så vit och ren också.

Huga vilket slitgöra att dra en vagn på oplogad väg. Det om något är svettigt motionspass :-). Var till Dollarstore och köpte godis och nu ska slappas i helgen :-).

kram

Brunakullan sa...

Har snöat här med ca 2 dm.

Ha en bra helg!

Viktkamp sa...

vill me ha snö!! =)

ansepanse sa...

vilka fina vinterbilder
så du har köpt sådan öl?
kramar

Anonym sa...

Fina vinterbilder :-)