tisdag 17 januari 2012

Dagens klokord


7 kommentarer:

Stattinskan sa...

Så jälkla sant, hahaha
God morgon :-)

Mamma10 sa...

Bra klokord idag......hoppas du får en bra dag......här hoppas jag att det kommer en drös garn idag......kram

Aurora sa...

Ja så är det. Man lär sig av misstagen. kram

krakel sa...

Och så ska man lära av misstagen! Jo då, det där garnet fäller. Men hon tyckte det var så fint så jag ställde upp o stickade med det. O jag har mer kvar. Räcker säkert till ett par vantar eller sockar till. Gå försiktigt med nya broddarna, men de brukar vara bra. Har såna jag också.

Ama de casa sa...

Jomen en och annan bra grej har man ju åstadkommit också. Det HAR hänt!
Tror jag...
:-)

Roffe sa...

Idag är jag mycke glad,fack gubben ringde och sa att dom ska sätta in pengar som kommer från fjällen.Dom gör nytta ibland facket.Ha en fin dag.kram

Anonym sa...

Och jösses så erfaren man är ...