fredag 6 januari 2012

Visst är det konstigt....

Sitter här och tittar på The Voice och Micke Mojjo uppträder.
Jag känner inte Micke, jag vet inte om jag hört honom 
(fast de är inte otroligt att jag har)
men ändå håller man tummarna....
Han är ju från Östersund!!!!
(Jag är inte ens Jamt!!!!)
Ändå sitter jag här och håller tummarna!!!!
Hur skulle jag ha gjort om de varit Kingen????
De tar 4 generationer innan man räkan som jamt....
De är hundra år dit....
Minst....
Men ändå....
Visst är det konstigt!!!
 
 
Imåra ska julen städas ut....
Fast att det är en vecka kvar till knut!
Så idag eldas bockarna för sista gången innan jul....
Jag kommer att ha ljus tända tills vintern har dött,
men ändå är det lite sorgligt när bockarna går ner i förrådet....

5 kommentarer:

Mamma10 sa...

Här får Julen vara kvar en vecka till....=)

Malin I Form sa...

Hehe, satt också och kikade på det..

Mallan sa...

Nej, det är allt skönt att få ut julen!

Ama de casa sa...

Alla fuskar och avslutar julen för tidigt. Själv inväntar jag Knutte!
(Kanske mest för att jag är duktig på att skjuta upp saker och ting till sista sekund...) :-)

sv: Det finns många varianter av paella. Behöver inte vara skaldjur i den, även om just den varianten är vanligast :-)

Skruttmärtha sa...

Den 13:e januari hade vi knutmasso som vi kalla det för.
Julen får stanna en vecka till hos mej.
Ha en bra dag.
Kramen