tisdag 17 januari 2012

Jag får inte till de....

Har provat än de ena än de andra...
Men de går inte att blogga från mobilen!
Forbidden 403 Try again later!!!
 Men iaf...
Så blev jag uppe lääänge i går kväll.
(iaf med mina mått mätt)
Var tvungen att göra klart kudden.
Framsidan passar riktigt bra till min poncho som blev en filt.
Baksidan passar den åxå....
Så de kanske är så att de inte finna nån fram eller bak?
Idag har jag inte åkt skridskor,
jag har lekt Bambi på hal is (HEHE)
Vågen visade 96 kg imorse 
och viktutmaningen drar igång den 26!

7 kommentarer:

Mamma10 sa...

Kudden blev ju hur läcker som helst....en sån där ska jag testa att göra av mina rosa o garnerna som går i rosa nyanser.....lycka till med vikten.....skicka några kilo hitöver =))

Brunakullan sa...

Jättesnygg kudde! Det spelar ingen roll vilken som är fram eller baksida - båda passar.

Duktiga dig som går ner i vikt!

ansepanse sa...

två framsidor blev det på din nya fina kudde :) lycka till med viktminskningen
kramar

Yvonne :-) sa...

Kudden blev fin!!Klart att jag har matjord i fickorna,jag bor i skåne Svergies kornbod.. Kram!

Skruttmärtha sa...

Fin kudden blev.
Här var det en till som hade onsdag igår.
Grattis till dina bortappade kilo.
Kram och ha en bra dag

Ama de casa sa...

Nej du. Inte finns det nån baksida på den kudden inte - den blev lika fin på båda sidor :-)

Otaliga projekt sa...

Den kudden ska du vara riktigt stolt över, den blev så fin, så fin.