fredag 20 januari 2012

Noll koll

De blir bara fler och fler..... De där som inte har en älskling i Nabolandet (som tar bilen med sig, hur skulle han annars ta sig dit?) Jag upplever inte de här, de är så lugnt på gångvägen.... Men kommunen vill annat. Undrar hur de ska lyckas me de????

Man har ju hört talas om siamesiska tvillingar..... Men siamesiska rödingar?????

Dagmar var inte nådiga mot Härjåns....

Glada var de som tog tåget till Vemdalen!!!! Va? säger ni.... De finns väl ingen järnväg i Härjedalen.... Läs så får ni se!

Om jag är ute och kör bil så ska jag följa vägskyltarna. Iaf var de så när jag tog körkort. Men så är det tydligen inte längre!?!?!!? MIG INTE FÖSTÅ NADA!!!!!

De är skillnad på Storlien och Ljusnedal! (Fast de visst ja ju redan..... De ena ligger ju i Härjedalen!)

1 kommentar:

ansepanse sa...

har aldrig tänkt att även djur, eller nu ljuger jag, jag har ju sett både kalvar och ormar med två huvuden, men fiskar har jag liksom aldrig tänkt på
Det blev mycket svammel :)
kramar