tisdag 24 januari 2012

Ja nog var de 8 år sen!!!!

 Men ser man på....
Igår hade de torkat....
 De får ligga en stund sen ska den ena repas upp (om de går)
Gör om gör rätt!!!!
Efter att ha konstaterat detta stickade jag ett varv på sjalen medan jag tittade på Sofias änglar....
Sen blev det sängen för se de skulle tränas idag på morgonen!!!!
Sorgligt nog packade jag inte träningskläderna igår.....
 För väl på badhuset....
Ja bilden får tala för sig själv!
Men de går ju att träna i strumplästen åxå!!!
 Ja nog var de 8 år sedan!
Men jag har ju bildbevis att idag har det hänt!!!
 Vi drog till med kortvasan!!!
Säkert 300 m....
 Efter jobbet var jag ner en sväng på Lasarettet och hälsade på G.
-15 och de står ute och sjunger!!!!
De här är inga veklingar!!!

7 kommentarer:

Mamma10 sa...

Härliga bilder som vanligt =))

Brunakullan sa...

Har inte plockat fram mina längdskidor än. Hade faktiskt tänkt köpa nya i år. Dom jag åkert på är runt 20 år gamla, vallningsfria, men bakhala till tusen om man inte vallar dom. Pjäxorna har också gjort sitt ;)

SV: Ska ta en bild på sockorna - så småningom.

Yvonne :-) sa...

Jag kan inte stå på ett par skidor än mindre asa mej fram 300 meter ..Kom på att alla kloka svar jag får när jag pratar för mej själv ... det kunde man också sälja..WOW !Så rik jag kunde bli.Föresten ingen bra ide,tänk sånt jobb att bli av med alla pengarna .. :-) Natti!

Otaliga projekt sa...

Både träning och skidåkning! Heja dig.

Skruttmärtha sa...

Varför ska du repa upp den ena?
Jag tror inte det går att repa upp.
Tur att du inte hörde vad jag skratta åt ditt skoval. :)
Fina foton.
Japp nu fick jag mer att pyssla med.
Ha en bra dag.
Kram

ansepanse sa...

inte långt men är det 8 år sedan sist så.....
kramar

Ama de casa sa...

Haha! Snyggt packat där :-)

Duktigt att skida så långt ;-)