söndag 22 januari 2012

Idag ska de ske!!!!

 Har fått en förfrågan om raggissar...
Älskar den här gröna växtfärgade garnet.
Och eftersom jag fick bestämma färg, så.....
 Annars är det tvättstugan som gäller.
OCH dessa....
Som hängt över mig sen jul.
Börja aldrig en vante på frihand,
och låt den ligga i flera veckor....
För du kommer inte ihåg hur du gjorde!!!!
De bara är så!
Jag har en råtta i lägenheten!
En som äter stoppnålar!!!
De finna aldrig en nål när man behöver den!!!!
Investerade i dessa förra veckan,
de ska testas idag (när vantjä.... är klara).
Hoppas de är en sort som råttan inte gillar!!!

3 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Jag har också ett par vantar med EXAKT samma problem. Och jag som annars alltid använder mönster slaviskt. Hur svårt skulle det vara för mig och göra små anteckningar?!

ansepanse sa...

:) jag tror inte att råttan gillar dem
kramar

Skruttmärtha sa...

Cola stoppnålar.
Bästa är väl att göra bägge två på samma gång. Fick det tipset med vantarna som virkas med sm.
Japp ska sova med slang och näsmask. Jag fuskar mellan varven för det är så jobbigt tycker jag.
kram