onsdag 11 januari 2012

Fantasin tog slut....

 När jag kom till andra sidan av kudden tog fantasin slut....
Tror jag blev lite färgblind åxå för ingen färg såg bra ut ihop....
Får se om jag lyckas bättre ikväll.
Om vi har snö?!?!?!?!
Idag har jag varit lat!!!!
Orkade inte gå till skolan och när jag skulle hem ramlade latmasken över mig 
och jag liftade hem....
Får ta nya tag imåra för då slutar jag halv4 och älsklingen är väl inte hemma förrän i 7 tiden.
De är långt från den lilla ön i nabolandet!!!
OCH jag HAR lagt ner hemnyckeln i ryggsäcken!!!
Även en Tomta lär av sina misstag.....ibland.....

11 kommentarer:

ansepanse sa...

kan man bli färgblind så där helt abropå :)
vad bra att nyckeln är i ryggsäcken nu
kramar

Mamma10 sa...

Skönt att du vet vad du har nyckeln....Jag vill också ha SNÖÖÖÖÖ =))

Brunakullan sa...

Du ska se att färgerna ser bättre ut ikväll.

Känns bra att veta att du tar en promenad "frivilligt" i morgon ;)

MICKAN sa...

Fy tusan vad snö ni har!!!! Vill inte byta med dig :D

Jag har jobbat så mycket att jag inte har hunnit med bloggen riktigt.

Roffe sa...

Hoppas det kommer en varm front så det bli VÅR FLOD i hela norra sverige.bli du inte glad.vi får vinter ni vår

Malin I Form sa...

Kan du inte skicka hit lite snö? ;)

SV: Gör det, supergott!

Yvonne :-) sa...

Bra att du har lärt dej att lägga nykeln i ryggsäcken,du kan ju också ha den i ett band om halsen.Du menar rullebör??Vet du vad hossor är?? Nattikram!

strömmas sida sa...

I bland önskar jag att man hade en kod till dörren istället för nyckel.
Ja, nog har vi snö så det räcker och blir över.

Jag är blogglat och nu ska jag läsa vidare hos dig.

kram

Skruttmärtha sa...

Såg du vad garnet kostade? Jag fick betala 125 kronor för ett nystan.
Fint när man blandar olika färger.
Vad mycket snö ni har. Här nere regnar det igen och igen.
Byt inte väska så du glömmer nyckeln.
Ha en bra dag.
Kramen

Skruttmärtha sa...

Oppps du fick säkert två inlägg av mej var så konstigt när jag skulle posta svaret. :)

Ama de casa sa...

Men baksidan ska ju ligga nedåt? Gör inget om du är lite temporärt färgblind då ;-)