tisdag 7 februari 2012

Är de verkligen bara tisdag?!?!?!

 Efternattens långrandiga hosta så bestämde jag mig för sovmorgon...
De blev tom bussen för jag tänkte lite fel när jag ställde om klockan....
(De var ju de där att jag inte kan klockan....)
Kom på att jag skulle ta ett kort på hela dasset (redskapsskjulet)
inte bara hjärtat på toppen....
 En helt vanlig ovanligt lång tisdag har de varit....
Och månen visade vägen för mig när jag vandrade hemåt efter denna dag...
Nu ska jag snurra runt lite hos er och sen ska jag fara runt lite och kika på sjalmönster...
De vore väl attan åxå om jag inte kan få till en spetssjal av de fina garnet jag fick!

6 kommentarer:

ansepanse sa...

förstår att det blev en sen dag eftersom månen visade dig hem, hoppas att du hittar den spetssjal du letar efter¨
kramar

Mamma10 sa...

Härliga Tomtan! ! Vilken skön månbild! !

krakel sa...

Fin måne! klart du hittar en sjal. Finns för många att välja på!

kerstin sa...

Jag såg också månen igår när jag körde hem. Trodde först det var en bil ute i fältet. Nu är det grått och mulet igen så ikväll blir det nog inget månsken. Lycka till med sjalmönstret.Ikväll ska jag gå på vinprovning. Syrahviner från olika världsdelar. Undrar om jag kommer att märka någon skillnad.

Kristina sa...

Sjalar finns det måååånga! Det här är en jag håller på med: http://www.ravelry.com/projects/fisherwomanknits/dichotomy Blir riktigt läcker!!!Kram

Ama de casa sa...

Nejdu. Nu är det faktiskt onsdag!
:-)