söndag 5 februari 2012

söndag

 När jag slutat jobba i fredags åkte vi direkt till Hede.
Där blev jag varmt välkomnad!
 "Vad är de här för nånting????"
"Ska de vara nödvändigt att leka med den där när jag finns???"
Trots en hel del avbrott så blev iaf beställningssockornaklara...
Och garnet räckte till ett par barnsockar åxå...
Vi åkte hem igen igår kväll för att hinna med allt som måste göras på helgen när bilen är hemma.
Så nu väntar handling och tvättstuga och allt annat trevligt söndagsgöra.
Har gjort 2 paket som ska åka iväg idag.Ett till Hemlisen och vinterbytet.
Hoppas paketen faller damerna i smaken =)
Avslutar med en liten hälsning;
"När man är liten så är de inte kul med alla dessa minusgrader...
De gör ont att gå ut...
Och jag som så gärna vill springa och leka i snön!!!"

4 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Det är nästan så att jag kan förstå henne(?). Jag tog en långpromenad idag med en väninnas hund, han var också tydligt påverkad av snön.

ansepanse sa...

fina raggsockar
nej, det är inte lätt att vara så liten och frysa så fort man kommer utanför dörren
kramar

Eva S sa...

Nej. jag tycker inte heller om att gå ut när det är så kallt. En riktig lite sötnos är det och sockorna är också fina.

Yvonne :-) sa...

Sommar??Vilket land är du i??? Kram!