torsdag 9 februari 2012

Dagens klokord


8 kommentarer:

Anonym sa...

Så är det och så vill man att de har en famn och en massa pappersnäsdukar i beredskap.

Mamma10 sa...

Ja det stämmer......Kram på dig Tomtan!

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Skönt att de till sist lyssnade på mej. Jag känner mej bättre nu på morgonen.Det är kanske någon hos dej som är bärare på viruset utan att själv bli sjuk. Ha en bra dag! Morgonkram!

Myricas Farmor sa...

Vilket fint ordspråk, det tyckte jag om.
Hoppas din dag blir bra
kram

Roffe sa...

Jag vet att jag är dålig att blogga nu,tappat röda tråden.Men imorgon åker jag ner till småland och fira pappas 75 års dag och kommer hem nästa vecka.Ha en fin helg.kram

charly sa...

Mycket väl tänkbara ord!!!!
Är det ok om jag lånar den till min blogg???
Jag länkar självklart till din sida!

Mvh Charly

ansepanse sa...

mm, det är ju då man behöver det som allra mest
här kommer några sådana kramar

Brunakullan sa...

Så sant så!