lördag 18 februari 2012

Lördag hela dan....

 Idag gör jag ingenting, ingenting, ingenting....
Läger in en liten bild på mina änglastickmarkörer som jag fick i ett Hemlisbyte.
yckte de var så vackra att jag gjorde örhängen av dem.
 En härlig eftermiddag igår med glada barn och underbart väder.
 Vi var ute och lekte hela eftermiddan.
Före lunchen var de ju bad.
Bestämde igår att jag inte får fortsätta med min sjal förrän jag stickat klart de här...
Men de tar emot.
Är inte nöjd med färgen och mönstret försvinner...
Men nu ska jag sticka lite på dom i väntan på att de händer nått.
Ha en trevlig helg!

11 kommentarer:

ansepanse sa...

men du är ju alldeles strax klar med dem, eller är du inte?
vilka fina änglar och så mycket snö du har
Sv: så tomtarna dina hängde där hela året :) fast det gör väl ingenting
kramar

Aurora sa...

Lördag även här. Konstigt eller? Men jag tar vara på min lediga tid genom att bara gotta mig över ledigheten. Kram

Mamma10 sa...

Fina sockorna blir.du är så duktig.... Kram till dig

Stattinskan sa...

Det gjorde du rätt i - de blev ju skithäftiga som örhängen :-) Sedan har du helt fel ... de är skitsnygga och jag skulle nog kunna tänka mig att betala en hel del för att få dem i min ägo ;-D
Kramra

Anonym sa...

Jag vill också få till mer häftiga sockor men de blir bara samma gamla standard.

Brunakullan sa...

Snygga änglastickmarkörer. Passar utmärkt till örhängen. Jag skulle även kunna tänka mig ha dom som halsband.
Snart är sockorna klara. Jag har påbörjat min andra raggsocka i samma garn och färg.
Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

Yvonne sa...

Ja titta du på fläkten en vecka till.Kram!

Eva S sa...

Blev ju jättefina örhängen!

Skruttmärtha sa...

Fina stickmarkörer, men finare och ha i örsnibben så alla kan se dom.
Är så trist när mönstret försvinner.
Tack föra alla goa kramar tar en lite då och då så dom räcker hela dagen.
Kram och ha det bäst.

Yvonne sa...

Två överraskninga väger upp! Kram!

dessi9 sa...

Håller med dig om att markörerna var fina. Smart att göra om dem lite.