onsdag 29 februari 2012

De kom ett paket till =)

Den 29 februari vart ingen dum dag!!!!
Det kom ett paket från min Hemlis.
Med ett helt underbart turkiskt garn, Feza Alp Natural.
Linne/silke/bomull/Viscose.
Och lite godis är ju aldrig fel, 
även om YS var jättesnabb att tala om för mig att jag försöker gå ner i vikt!
Men de har aldrig hindrat mig förut!
Nu sitter jag här och borde egentligen sticka tummarna på Mysterievantarna,
men garnet talar till mig.... Sjal.... 
Så vem vet.... Innan kvällen har jag väl börjat på ett nytt projekt...
Tack du underbara Hemlis!!!
Fast du glömde en ledtråd... =)

8 kommentarer:

Yvonne sa...

När armarna inte räcker till att se så får man skaffa glasögon! Kram!

krakel sa...

Fina paket du fått. Kul. Och jag vet, det är alltid datorn, försökte bara vara lite ödmjuk.

Brunakullan sa...

Härligt med paket =) Vad många härliga garner och choklad går alltid ner :)

Stattinskan sa...

Men hallå!!! Jag vet inte riktigt om vi kan godkänna att du har två julaftnar så där bara ... framför allt inte nu när det lackar mot vår;-D
Härligt med uppmuntran!

Ingrid sa...

Vilka fina paket du fått. Godis är Aldrig fel :-). Har du också fått kaffet idag?

Värstans vad det har töat nu. Hoppas i alla fall att det inte blir mera superkallt.

kram

Ellis sa...

Vilka härliga paket du har fått! =) Jag ska vara med i ett påskkort + choklad utbyte snart, måste ut och leta god svensk choklad! =)
Kram Elenor

Skruttmärtha sa...

Det var ett fint vårpaket du fick, tänkte på färgen på pappiret.
Jag fyllde aldrig i om kaffet på Smartson.
Buzzar fungerar det lika som Smartson?
Ha en bra dag och njut av dina fina nya garner och allt gottis du fått.
Kram

Anonym sa...

Go afton min vän
Jag tänkte på det där med ledtråd men stressad som jag var blev det inget.
Däremot kan jag säja att min hemlis verkar komma från samma ort som dej.
Ha det så bra
Din Hemlisvän