tisdag 14 februari 2012

Jag firar inte

alla hjärtans dag...
Men jag tänkte faktiskt åka och köpa mig en bukett tulpaner idag,
bara för att och för att jag är så less...
Men nånstans på vägen trillade de ur minnet!
Däremot fick jag en överraskning när jag kom på jobbet och öppnade mailen.
JA innan hade hela skolan Alla Hjärtansdags skridskodisco.
Men iaf....
Jag hade vunnit 150 :- på motionskortet!!!
Varje SVG lottar de ut priser bland de som lämnat in motionskort.
Jag lämnade in varje gång under hela förra året....
Vann jag nått???
Detta läsår har jag inte lämnat in ett enda kort förutom igår!!!
Plötsligt händer det!
Nu ska jag ramla ner i soffan och fundera över om jag ska sticka 30 varv till innan spetsen,
eller om jag ska ta tag i spetsen nu?!?!?
Stora problem....

10 kommentarer:

Mamma10 sa...

Härligt att vinna.....Plötsligt så händer det..... Kramen

ansepanse sa...

alltid lika roligt att vinna - grattis
synd att du glömde köpa tulpaner, du får köpa imorgon istället, det spelar ju ingen roll vilken dag det är
♥-kramar till dig

Stattinskan sa...

Se där ... då kan du ut och storshoppa i morgon :-)

Brunakullan sa...

Firar inte heller Alla Hjärtans dag på nåt speciellt sätt - förutom att vi firar svärmor/farmor som fyller år idag.

Grattis till vinsten!!

Otaliga projekt sa...

Grattis till vinsten! Det är så sant som det är sagt.... -Plötsligt en dag händer det.

syren sa...

Trevligt att vinna...grattis!

Yvonne ♥ sa...

Grattis!!!!!Jag har bränt Cd själv Och det gjorde jag till min bror också! Kapellet är litet och tämligen nybyggt. Men det går bra så här med Ola fixar det imorgon. Natti!

Skruttmärtha sa...

Grattis till vinsten!
Det där minnet är ju inte så snällt alla gånger har jag oxå märkt.
Kram och ha en bra dag.

Veiken sa...

Grattis till vinsten... storhandling på G. alltså. :)

Ama de casa sa...

Grattis till vinsten :-)