lördag 11 februari 2012

Lördag stundar helgen till!

Idag blir de inte mycket gjort för bihålorna håller på att sprängas!
Tror jag får nått fel.....
Eller rättare sagt; De måste vara nått fel på mig som aldrig blir riktigt frisk!"
SLUTGNÄLLT!!!!
Har stått och köat på apoteket för att få reda på att de inte hade de jag behövde...
Tur att älsklingen är hemma med bilen!
Köat på nästa apotek.
Veckohandlat
och nu är de soffan som gäller!
HA en trevlig lördag!!!!
Ja vet vem jag ska rösta på ikväll!!!!!

5 kommentarer:

Veiken sa...

GÅ TILL EN LÄKARE! Du måste ha starka mediciner så du blir bra! Kram

ansepanse sa...

jag håller med Veiken
kramar

Mamma10 sa...

Precis. ...gå till doktorn...och vem ska du rösta på då? ?? =)

Brunakullan sa...

Krya på dig!

SV: Det är det gröna garnet jag har =(. Men ska ta tjuren vid hornen så jag blir av med det =)

Ama de casa sa...

Di Leva kanske? ;-)