torsdag 16 februari 2012

Man vill så mycket.....

Hittade massor att göra ett Noll Koll-inlägg om.... Men de slutar med att jag måste rycka ur sladden ur väggen varje gång jag försöker kopiera en länk (om jag ens kommer så långt). 
Jag skulle vilja höra på några låtar på Youtube.... Men vad händer då??? 
Försöker jag läsa en blogg där det är något rörligt..... Ja ni förstår.... 
Så jag tänker inte skriva nått roligt inlägg. 
Jag tänker sitta här och tjura på min kontorsstol och vänta på att älsklingen ska komma hem och sen ska jag iväg och böta på viktutmaningen (funderar nästan på att skita i allt)... 
Anar ni vilket underbart humör man kan bli på bara för att Herr Dator är puckad!!!!!
Jag skulle ha kunnat liva upp detta inlägg med en bild.... 
Men jag vet inte om jag vågar (eller orkar rycka ur sladden en gång till) 
JOO ja ska banne mig försöka!
HAHA!!! 
Tjurigast vinner!!!!! 
(och så fick ni ett klokord till idag)

9 kommentarer:

Veiken sa...

Jag förstår precis hur du känner dig. En dator ska inte trilskas. Den är ju livegen och slav under användaren... Kram

ansepanse sa...

:D jag skulle kalla det för envishet istället :) envisheten övervinner allt :D
jättefin bild
kramar

Stattinskan sa...

Ja, nu pratar du med en som verkligen förstår problemet ... du har ju läst mina frustrationer när det gäller tekniken som förpestar mitt liv ;-D
... fast bilden ... DEN gör min kväll :-D

Mamma10 sa...

Underbara Du.....Stor Kram <3

Aurora sa...

Här tjurar gubben över min dator nr han lånar den.Han har inte fatat att svartiderna är längre än på hans jobb. Kram

Brunakullan sa...

Tänk att man ska vara tvungen att bli förbannad ibland för att få saker att fungera ;). Kram

Yvonne ♥ sa...

Tack för kram! Natti

Skruttmärtha sa...

Jag hade en bärbar data i några år och det var en data som inte var som jag ville.
Så i våras köpte jag en stationär. Bra köp enligt mej och snabb är den.
Gick det bra med mötet med vågen igår?
Tant doktor i onsdags och farbror doktor i går torsdag var inte snälla med provsvaren tycker jag.
Fint foto.
Kram och ha en bra dag.

Ama de casa sa...

Haha! Duktigt av dig att vara så tjurig :-)