måndag 6 februari 2012

Underbar måndag!!!!

När jag tittade i brevlådan låg där två paket!!!
 De första "Bara för att! Krya på dej." har jag fått av Selhammer.
TACK!!!
Nu sitter jag och klappar garn med ena handen, i den andra har jag en tekopp
och så försöker jag få till ett inlägg (ja ja klappar inte hela tiden).
TACK!!!
Har några kapitel kvar på Hungerelden, sen blir det Tamara McKinley, en gammal favorit.
Ni som inte läst "Matildas sista vals" har något att se fram emot!!!
Sen är frågan vad jag ska sticka???
Har 3 varv kvar på mysteriesjalen, och sen får jag göra vad jag vill.
I det andra paketet låg änglaörhängena som Elenor har gjort.
Mao vissa måndagar är riktigt trevliga dagar!!!
 Innan brevlådan har jag..... JA just de!
Säkert 300m idag åxå (fast jag har promenerat 9 km så lite motion har det faktiskt blivit!).
 Snöhjärta på utedasset (redskapsboden).

12 kommentarer:

Aurora sa...

ute och gått i kylan? Fy sjutton . Jag fryser bara jag tänker på det. Kram

Mamma10 sa...

Åhh va härligt med paket! !!! Kramar =)

Ama de casa sa...

Vilken bra dag i brevlådan! :-)

Du är duktigt som skidar på :-)

Ellis sa...

Härlig paketdag du fick, roligt att du gillade örhängena! =)
Fint kort med hjärtat! =)
Kram Elenor

ansepanse sa...

vad kul med paket :) jättefina örhängen
tränar du till Wasaloppet :) fast då får du nog öka lite efterhand :)
kramar

Stattinskan sa...

Nio kilometer i "antarktisväder". Ja, rädd för rinnsnuva behöver man inte vara i sånt väder - det fryser liksom innan det hunnit börja rinna!

Viktkamp sa...

du kan sticka ett par raggisar åt mig *blink blink* =D Kramar

Brunakullan sa...

alltid lika kul med paket och överraskningar =).
Duktig du är som både promenerar och åker skidor =).

Yvonne ♥ sa...

Tack! Vi gör så gott vi kan för att krya på oss... Kram!

dessi9 sa...

Underbar måndag för dig med rolig post. Härligt. Sjalen blir snart färdig och då kan du böra på något nytt. Det är gott att leva då!

Kristina sa...

:-) Vad glad jag blir att det kom fram...och sen måste jag ju säga....det är så roligt att bara få överraska...Kram!

Tackan sa...

Det saffranstet är det absolut godaste tet jag vet mums. Vet dock int evart man kan köpa det förutom på en kursgård jag varit med jobbet. måste googla :-)