måndag 23 maj 2011

..................

Idag har det varit en omväxlande dag... Ja när det gäller vädret.... Älsklingen åkte 4 i morse och mellan 4 och 5 spöregnade det så jag bestämde mig för buss idag.... Men runt halv6 hade det slutat och det blev cykeln. Sen har det växlat mellan mulet och sol. Det har varit av och på med tröjan när man varit ute.... Inne har det varit en helt vanlig måndag...
Nu sitter jag och latar mig innan det blir dags att ta itu med maten. Sen ska jag försöka få nått vettigt gjort! Å de är ju inte det enklaste....

8 kommentarer:

A-K sa...

nix, svårt att få nåt gjort när det finns så mycket att göra ;-)

Yvonne :-) sa...

Du tog din vilda springare idag! Jasså blir jag yngre!!??? Jag springer förbi spegeln.!! Vill inte erkänna att den gamla häxan i spegeln är jag! Kram!

Anonym sa...

Här har det blåst en hel del och solen har varit uppe hela dagen tills nu. Regnet kom just nu... Blommorna blir glada. Kram

Brunakullan sa...

Här har vädret också varit växlande. Blåsten gjorde att tvätten torkade i alla fall ;)
Har också fullt upp och vet inte var jag ska börja...

Stattinskan sa...

Vi har haft kanonväder idag, men vi hade ju vårt oväder igår ... eller om det var i förrgår ;-)
Svar: Jag ställde samma fråga i affären, men det var tydligen vanligt bland de större varianterna av kameror. Köpte en laddare och laddningsbara batterier men det skiljer ju jättemycket i kvalité på batterier.

Yvonne :-) sa...

Du jag bara testade om passet Det kommer imorgon istället.vad snabb du är att kolla ! Så du får barja (skånska lugna) dej tills imåra.♥Kram!

Aurora sa...

Ta det lugnt. Det kommer en dag i morgon också. Kram

Anonym sa...

Ibland kan vädret helt enkelt inte bestämma sig. Precis samma problem som jag har - svårt att bestämma mig, alltså :-)