tisdag 31 maj 2011

Sista maj!!!!!

Jag har förstått ifrån mail och annat att det inte går så bra att lämna kommentarer.... Låter inte bra, för det är väl anledningen till att man bloggar??? eller???? Blogger avancerar skata men säkert till att bli nya Metro.....

Igår fick jag den här fina blomman av en elev!!!!! Gullunge (om man får säga de när de närmar sig de 11)!!!
 Under så kan ni se kaninkroppar.... 11 ska det bli innan det är färdigt, frökens tur att ge presenter tillbaka.
Denna tisdag började med stavgång runt den lilla sjön och sedan fick cykeln vila och jag tog bussen. Väl framme på skolan tog vi en promenad runt den lilla sjön... Sedan lunch och bad och vita rummet (jag hade ingen lust att gå mera och speciellt inte i regn).
Annars brukar jag styrketräna innan jobbet på tisdagar... Förra tisdagen blev min surt stickade vant ensam....

 Svordommar!!!!! Men det är väl inte meningen att de mönstret ska vara en vante utan en mössa.... SUCK!
Idag efter badet var jag och inhandlade min nya passion, världens godaste ingefärate!!!
Nu ska jag ut i bloggvärlden och se om jag kan kommentera. Ja just ja.... De blev inget klokord idag;
Bättre sent än aldrig!
Så lite gjort,
så mycket kvar att göra.
Alexander Graham Bell

10 kommentarer:

Roffe sa...

Idag har jag tagit mitt första dopp.varit 25gr. i skuggan idag.sen fått fin solbränna med.pepparkaka.Ha en fin kväll.kram

Otaliga projekt sa...

Nu kan jag helt plötsligt kommentera.... Märkligt.
Vad du har varit duktig och motionerat.
Sarah

ansepanse sa...

fin blomma :) har du bara 11 elever?
kram

Anonym sa...

Vilken fin blomma du fick, man blir så glad när man får lite uppskattning! Kram

Anonym sa...

Då får Du några klokord här:

Jag bantar inte, Jag bara äter mindre än jag vill!

Anonym sa...

Många som har blogger har valt att ha ett pop-up-fönster. Det verkar fungera bättre...
Det är trist när det krånglar!

Aurora sa...

Tänkte tipsa om Popup-fönster men du hade redan fått det tipset. Ha en skön dag. Kram

Skruttmärtha sa...

Rackarns då har du tappat bort en vante.
Fin blomma du fick.
Kul att du ger eleverna presenter oxå.
Kram

Brunakullan sa...

Vad har hänt med din andra vante?
Vilken fin blomma du fick. Den är du värd!!

diana sa...

Vad gulligt att du fick en blomma. Det verkar funka fint med kommenterandet. Jag har inte haft så mycket tid över, så jag försöker läsa ikapp nu. Passar på när maken jobbar kväll.