måndag 9 maj 2011

Dag 3

En låt som gör mig glad!
Behöver jag förklara varför?????

9 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn! Oj vad vild du är idag! Om jag ska vara vild så får jag väl ta på mej ullvantar och mössa!! Hadè ♥kram!

Stattinskan sa...

... fast nog var det en hel del snö som vi inte vill ha just nu ;-)
Gomorron

Anonym sa...

Tihi, kanske inte då.

Anonym sa...

Vackra bilder, men det är ju mörkt, vitt och kallt på vintern. Vill inte flytta dit, men gärna hälsa på när det blir vår och sommar! Tur att smaken är liksom baken - delad! Kram

Anonym sa...

Hahaha! Jag anser att du är partisk i målet, men å andra sidan är det ju din utmaning :-D

Roffe sa...

Jag har solat hela dagen.härligt med sol och värme.men du kanske gilla hellre vinter och snö.ha en skön kväll.kram

Bruankullan sa...

Förklaring är överflödig. Hoppas du haft en bra dag.

ansepanse sa...

inte behöver du ge någon förklaring inte :D

Ellis sa...

Hoppas du har haft en bra dag, förståelig låt!
Kram Elenor