tisdag 24 maj 2011

Dâ ä bråttômte vär!!!!




 De har blåst, läs stormat, och solen har skinit och det har regnat och haglat... De är bara snön som fattas!
Ovädret hotar.... Men det hindrar inte en Tomta från dagens promenad!








Nåja.... Tisdag = bad på habiliteringen och en liten promenad på Frösön.

Dagens tema är Motorikträning! Och vi börjar i stentrappan!!!

Livet består ju inte enbart av träning.... Man måste lukta på blommorna åxå!



JA blommorna.....



Över stock och över sten!


Nej Ama!!!! Jag håller inte kameran (mobilen) snett.... Det lutar! Jag sa (skrev) ju att det var motorikträning....


Över stock och över sten.....


Observera.... Häggen är utslagen!


Mjällebäcken i spöregn.... Jo naturligtvis var ju den svarta himlen tvungen att släppa ifrån sig något...
Men som tur är så är man ju inte så söt så att man smälter av lite (väldigt mycket) regn!!!


På slutet tappade Tomtan tråden....(kan ha berott på att hon var dyngsur) Motorikträningen blev en konstvandring.....



Så såg min dag ut...

Jag kan ju skryta med att det värsta ovädret, hagel på tvären, kom när jag parkerat cykeln och påbörjat middagen! Så de så!!!

2 kommentarer:

Bara Jag sa...

Omväxlande promenad får man säga - bara det är bra för motoriken :-)

Anonym sa...

Härlig promenad! Och jag tror dig - inte är det du som håller kameran snett, naturen lutar faktiskt både här och där...
:-D