söndag 15 maj 2011

Nytt byte!!!!!

Jag har verkligen längtat och väntat..... Har tittat på mitt te-lager och tänkt att ett litet "garn & te-byte" skulle sitta bra. Och nu är det ett!!!! Anmälde mig på störten!!!!
Klicka på bilden för att komma till Stickamera. Läste åxå att det ska vara ett stickläger i fattigskogen...... Blev jättesugen men vet inte riktigt hur jag har semester än och framför allt inte när älsklingen får semester (om han får det). Vill ju ha semester samtidigt.... Man får väl hålla tummarna.....

5 kommentarer:

dessi9 sa...

Jag har också anmält mig til bytet. Till lägret skulle jag också vilja åka. Vet dock inte om jag kan. Får en valp i augusti samt att ena dottern flyttar till Umeå och då behövs det hjälp. Svårt!

Ellis sa...

Vad roligt med garn och te byte, hoppas du får nåt bra i bytet! =)
Ha en fin kväll!
Kram Elenor

ansepanse sa...

vad trevligt det verkar, träffa likasinnade och bara njuta i djupa skogen
kramar

A-K sa...

Hur kul som helst med byte :-) Anmälde mig på stört jag med :-)
Och ja jag gräver upp andras trädgårdar eller faktiskt min systers, hon tog över min moir och fars gård men orkar inte med den gigantiska trädgården- synd för henne- mycket jobb för mig :-D

Kerstin sa...

Klart att jag också ska vara med på garn&te-bytet. Jag hade gärna åkt på sticklägret också men det är ju så långt från Skåne och så passar det inte i tiden för mig. Kotletterna