onsdag 11 maj 2011

Uppdatering nödvändig....

Onsdag = Musikvanten
  • Startsång
  • Sov du lilla videung
  • Tussilago
  • En gammal ford
  • En liten båt blir ofta våt
  • Först så ska jag klappa mig på knäna
  • Lilla Pelle Pingvin står och fryser
  • Avslutningssång
Ja ni ser ju själva.... Påpekas bör att det inte är jag som väljer sångerna utan vi sjunger de som kommer upp ur vanten.... För en vecka sedan var det så kallt att jag funderade på om det verkligen inte går att spela gitarr med vantar.... Idag var det +20 (minst) och vi sjöng om en som fryser..... En uppdatering av vanten är nödvändig!

3 kommentarer:

Diana sa...

Det är kanske dags att dra låtarna från en halmhatt istället? :)

Jag tittade in här för att tacka dig för din röst i Amas tävling!

Yvonne :-) sa...

Morn! Ska det hända något särkilt idag eftersom du längtar så?????? ♥ kram!

Skruttmärtha sa...

Va kul med musikvanten. Är den stor så det ryms många sånger.
Vad har du för virknål och garn när du virkar hjärtekatten?
Har varit strul med bloggen idag har inte kommit in.
Ha en bra dag